Най-добрият начин да продадеш писалката? Спри да я продаваш…
Продай ми тази писалка. Вероятно си чувал тази реплика и преди - може би по време на твоето обучение по продажби, на сложно интервю за работа или най-вероятното, в скандалната сцена на "Вълкът от Уолстрийт". ...
Как да изградиш личен бранд в LinkedIn: Интервю с Емануел Тонев
В ерата на дигиталната комуникация, личният бранд не е просто „добре е да го имаш“ – той е задължителен инструмент за професионално развитие. А когато говорим за изграждане на такъв бранд в LinkedIn – платформата ...
Колко трябва да харчим за маркетинг и реклама?
В маркетинг агенцията, която развиваме, доста често се случва да говорим за пари и бюджет с нашите настоящи и потенциални клиенти. Повечето собственици на бизнеси знаят, че трябва да инвестират в маркетинг и реклама (особено ...
Монетарно земетресение: Защо светът е на ръба на радикална трансформация
В този момент се отделя напълно заслужено огромно внимание на обявените мита и техните значителни въздействия върху пазарите и икономиките. Но същевременно се обръща твърде малко внимание на обстоятелствата, които доведоха до тях, както и ...
Маркетингът не е реклама
Маркетингът не е реклама. Точка. Да си мислиш, че тези две сфери са едно – е проблем. Маркетингът е свързан със създаването на личност на марката. Рекламата е свързана с популяризиране на личността на тази марка. Ако ...
Защо някои бизнеси успяват, а други се провалят? Кои са факторите за дългосрочен бизнес успех?
Новите бизнеси са изправени пред сериозни предизвикателства за своето оцеляване. Според Бюрото по трудова статистика на САЩ, приблизително 45% от новите компании се провалят в рамките на първите си пет години, като едва около една ...
Woocommerce vs CloudCart vs Shopify: Коя платформа е най-добрата за старт на онлайн магазин?
Изработката на онлайн магазин е ключов момент и изборът на правилната платформа може да доведе или да наруши твоя успех. CloudCart, Shopify и WooCommerce са три от най-популярните платформи за електронна търговия в света, всяка ...
4 примера за копирайтинг, които ще те научат на всичко за твоите клиенти
Относителността е всичко в копирайтинга. Клиентите купуват от марки, с които са свързани. Те се доверяват. Те купуват от брандове, които са съпричастни и ги карат да се чувстват чути. Ето защо заковаването на посланието ...
5 бизнес и маркетинг подкаста, които задължително да гледаш/слушаш!
Нямам време. Като собственик на маркетинг агенция и човек, който се занимава със сто неща едновременно, много трудно намирам време за усъвършенстване. Доста често се случва да си купувам курсове, да свалям ресурси, да запазвам ...