Животът е пълен с обрати. Облечи се за пътуването

Относителността е всичко в копирайтинга.

Клиентите купуват от марки, с които са свързани. Те се доверяват. Те купуват от брандове, които са съпричастни и ги карат да се чувстват чути.

Ето защо заковаването на посланието е толкова важно. Ти не просто продаваш нещо, ти го продаваш от гледна точка на клиент. Човек.

Добрият копирайтър мисли като клиент.

Нарисувай картина в съзнанието на читателя / потребителя

Един от най-добрите начини да кажеш на клиентите за даден продукт е да им кажеш какъв е той. Нарисувай картина в ума им.

Използването на сравнения е страхотна техника за постигане на това. Премахваш бариерите. Сближаваш се с тях. Използваш изображения, за да подчертаеш нещо.

Също така е по-свързано, когато може да нарисуваш картина в съзнанието на читателя си.

Промени и подреди фразите от своите клиенти

1 W z64rLc7N587Bfk4jKs0Q

Най-добрият начин да научиш как говорят твотие клиенти е да прочетеш отзиви от тях. Прочети отзивите на конкурентите и отзивите, които оставят за твоя бизнес.

Разбери какво казват – какво искат. Учиш езика им. Научаваш какви резултати искат.

Гмуркането в стотиците отзиви може да бъде трудно, но също така си струва да разбереш клиента си.

Знай какво най-много искат твоите клиенти

1 5Q4uYkDkMiYKWu wi0t2RA

Разглеждането на рецензии също може да ти помогне да напишеш рецензии, които надминават възраженията на клиентите.

Първото заглавие от Headway е добро използване на социални доказателства. Второто заглавие, което пренаписах, е по-фокусирано върху това какво иска клиентът. Това е по-свързано и лично.

Социалното доказателство е изключително важно. Но все още може да го позиционираш в горната част на екранната страница.

Основното нещо е да пишеш като своя клиент. Когато прочетат нещо, което им е познато, е по-вероятно да предприемат дадени действия.

Честното писане на текстове е най-добрият вид копирайтинг

Oatly има уникален глас на марката. То е силно и честно. И не е за всяка марка.

Този пример е идеален, защото подчертава честния копирайтинг. Те не използват положителни отзиви. Те използват честни отзиви.

Честността е по-важна. Така показваш на клиентите това, което не сте. Ти им показваш, че това е толкова реално, колкото е възможно.

1 L6jCgYSDs9aY3 qjoobnMQ

Пишете повече като вашите клиенти

Марките обичат да пишат за ключови характеристики и предимства. Те обичат да пишат нещо, което предизвиква любопитство.

Всичко това е важно в копирайтинга. Но по-важното е да пишете като вашите клиенти. Трябва да запомните какво искат. Бизнесът е създаден за тях.

Когато текстът ви е по-фокусиран върху клиента и сте уловили как говорят, е по-вероятно те да предприемат действия.

Те се чувстват чути. Имат чувството, че ги слушате.

И това е добър копирайтинг.

About the Author: Аптраил Халил

15bafb9d3ebb9358fc38a734c9c1f8916343e5788f855604b7355e46650be9a0?s=72&d=mm&r=g
Аптраил Халил е маркетинг мениджър на онлайн изданието MarketingZeus.bg & SEM мениджър в маркетинг студио PRFirm. Блогър с над 2 000 статии и 1 000 000+ написани думи. Работил с брандове като Спартак Варна, Sportmax.bg, Ресторанти Godzila, Diona Pro и много други.

Leave A Comment

Големи брандове, които ни се довериха

PR Transparent
Sevastopol dolphin
Soccer Court Logo Template
PrognoziraiMe logo white
sportmax logo 600 600 e1652873788468
novo logo
marketingzeus emblem 2

Ще се радваме да помогнем.

Свържи се с нас и нека заедно започнем дигиталната трансформация на твоя бизнес.