На 5 октомври 2024 г. хотел „Черно море“ във Варна се превърна в епицентър на дигиталния маркетинг, приютявайки тазгодишното издание на Omni-Social Marketing Conference. Организирана от Bolandila.com, конференцията събра водещи експерти и ентусиасти в сферата на социалните медии, предлагайки богата програма от лекции, дискусии и възможности за нетуъркинг.
Ето и някои от лекторите, които взеха участие на събитието:
- Галин Стефанов – основател на Varnapreneurs
- Даниел Димитров – TikTok маркетинг специалист, AI Marketing
- Диляна Денева – LinkedIn експерт, Bookmark
- Димитър Иванов – маркетинг експерт, Valival
- Проф. Д-р Евгени Станимиров – ректор, Икономически университет Варна
- Иво Илиев – маркетинг експерт, Bolandila.com
- Доц. Д-р Мария Станимирова – бизнес консултант, Stamira Consulting
- Мария Токушева – маркетинг директор, SIS Technology
- Момчил Танев – дигитален експерт, Bolandila.com
- Петър Топалов – изпълнителен директор, SIS Technology
- Полина Коцева – PR специалист, Funtazia
- Радослав Станимиров – студент по политически науки, Американски университет
- Рени Янкова – експерт маркетинг, реклама и бранд комуникация, Inspired Minds
- Сияна Младенова – психолог, Smarty Universe
Ключови моменти от конференцията
Omni-Social Marketing Conference 2024 предложи изобилие от ценни знания и иновации в света на дигиталния маркетинг. Лекторите, експерти в своите области, споделиха стратегии и практически съвети, които могат да помогнат на бизнеса да се адаптира и да успее в динамичната среда на социалните медии. В този раздел ще разгледаме основните акценти и ключови теми, които подчертаха важността на интегрирания подход към маркетинга и как той може да трансформира начина, по който взаимодействаме с аудиторията.
Омни-канално развитие на бранд в множество социални мрежи
Димитър Иванов, маркетинг експерт от Valival сподели няколко ключови елемента за това как да продаваме повече в социалните мрежи.
- да създаваме различно съдържание, което ангажира аудиторията
- да създаваме съдържание, което да бъде ЗА хората
- няма значение колко хора ни следват, а какво предлагаме
- трябва да мислим повече КАК ДА ПОМАГАМЕ на своите клиенти
- добре е да имаме константност на посланията във всички канали, където се позиционираме
Диляна Денева, която е LinkedIn маркетинт експерт в агенция Bookmark сподели за новостите в професионалната социална мрежа и как можем да се отличим там. Важно е да отделяме внимание и време в създаването на наш личен бранд в Linkedin и да си отговорим на въпроси като:
- Кой съм аз като професионалист и какво ме отличава от другите?
- Какво говори името ми на аудиторията? Какви асоциации правят хората с него?
- Какво е професионалното ми поведение?
Други важни елементи са нюзлетърите в LinkedIn и е хубаво да ги използваме. Не трябва да забравяме да попълним подробно профилите си в LinkedIn.
Рени Янкова, експерт маркетинг, реклама и бранд комуникация в Inspired Minds сподели за дефектните цели на дигиталния маркетинг в бизнес планирането. Тя сподели за различни неща, които хората на ръководни позиции в компаниите бъркат и трябва да поправят на организационно и мениджмънт ниво. Тя подчерта, че когато съставяме бизнес план на нашия бизнес не трябва да гледаме дървото, а да гледаме цялата гора!
Практически съвети от експертите
- Фокусирайте се върху създаването на видео съдържание – то доминира във всички платформи.
- Използвайте user-generated content за повишаване на ангажираността.
- Експериментирайте с различни формати, за да откриете кое резонира най-добре с вашата аудитория.
Какви бяха темите на събитието?
- Момчил Танев: Оптимизация на social media съдържание за впечатляващо и ефективно всеканално пласиране в множество социални мрежи
- Диляна Денева: Бизнес присъствие в LinkedIn – оптимизация на съдържанието, реклами и технологии, съвети за профил и страница
- Рени Янкова: Дефектни цели и дигитален маркетинг в бизнес планирането
- Сияна Младенова и Даниел Димитров: TikTok стратегии – структуриране и оптимизация на съдържание, набиране на последователи, управление на бизнес профил, инфлуенсърство и справяне с хейтъри
- Галин Стефанов: Развитие на общност едновременно дигитално и на живо – опит от Varnapreneurs
- Иво Илиев:
- Новости и практики за присъствие във Facebook и Instagram
- Стратегии при Facebook и Instagram рекламите
- Петър Топалов и Мария Токушева: B2B маркетинг в социалните мрежи – канали за omni-channel потребителско преживяване, B2B инфлуенсъри, изучаване на клиента
- Проф. Д-р Евгени Станимиров, Доц. Д-р Мария Станимирова и Радослав Станимиров: Дискусионен панел за предизвикателствата в социалните мрежи, дигиталния маркетинг като част от бизнес плана и omni-channel подход отвъд социалните мрежи.
Поглед към бъдещето
Конференцията се състоя с множество панелни дискусии за маркетинга в различните социални медии. Експертите се обединиха около идеята, че персонализацията и интерактивността ще бъдат водещи фактори в развитието на платформите.
Omni-Social Marketing Conference 2024 не само предостави ценни знания и стратегии, но и създаде пространство за вдъхновяващи дискусии и нови партньорства. Участниците си тръгнаха с обновен ентусиазъм и практически инструменти за навигиране в динамичния свят на дигиталния маркетинг.
Екипът на PRFirm & MarketingZeus успяха да присъстват на Omni-Social Marketing Conference и можем да споделим вдъхновението си и мотивацията си от присъстващите. Организацията беше страхотна, а знанията изключително много. С нетърпение ще очакваме следващите издания на конференцията във Варна и София.