Много благотворителни и нестопански организации с ограничени бюджети не обмислят дигитален маркетинг за своята дейност. Отнема много време и пари и може да сметнете усилията си за „твърде локални“, за да проучите възможностите.
Но местните нестопански организации, както и местните фирми, могат да се възползват значително от PPC рекламни кампании и SEO оптимизация. Google предлага безвъзмездни средства на определени организации, които отговарят на условията да се грижат за бюджета си адекватно. Той също така предоставя полезни видеоклипове с уроци за целия процес. Това е Google Ad Grants.
Какво е Google Ad Grants?
Google Ad Grants е програма, в която Google предлага на отговарящи на условията благотворителни организации и организации с нестопанска цел месечен безвъзмезден бюджет за провеждане на рекламни кампании. След това можете да пускате реклами, за да помогнете за повишаване на осведомеността, набиране на средства и привличане на доброволци към вашата организация.
С Google Ad Grants можете да разпространите съобщението си в платените рекламни секции на резултатите от търсачката, без това да повлияе на бюджета ви. Това е важно, тъй като платените реклами обикновено се показват първи в резултатите от търсенето и в резултатите от Google Maps. Пускането на реклами може да бъде жизненоважно не само за информираност, но и за набиране на средства и трафик.
Как да получа грант от Google Ads?
Програмата Google Ad Grants има специфични изисквания за допустимост и може да отнеме известно време, за да получите одобрение.
Първо, трябва да кандидатствате в програмата Google за организации с нестопанска цел и да поискате акаунт. Ето какво трябва да знаете, преди да започнете:
- Вашата организация трябва да бъде регистрирана като благотворителна в една от допустимите страни. Може да се наложи да се регистрирате в една от онлайн услугите, използвани от Google, Percent или TechSoup. Ако все още не сте регистрирани, ще ви бъде дадена възможност да се регистрирате, когато започнете да кандидатствате за програмата.
- Вашата организация не отговаря на условията, ако е държавна организация, болница или здравна организация или училище.
- Поискайте акаунт, отговорете на въпросите и изчакайте вашия имейл за потвърждение. Ще трябва да предоставите информация като име на организацията, адрес, идентификационен номер на организация с нестопанска цел, уебсайт и основен имейл адрес.
- След като организацията ви бъде потвърдена, ще получите известие по имейл. След това можете да активирате Google Ad Grants чрез вашия акаунт в Google за организации с нестопанска цел.
- Сега екипът на Google Ad Grants трябва да одобри заявката ви. Изчакайте имейл. След като получите покана за акаунт в Google Ad Grants, трябва да попълните формуляр за допустимост (знам, че има толкова много стъпки и приложения!)
- Ще има още едно изчакване от няколко работни дни.
- Ще получите имейл, когато акаунтът ви е готов с подкана за активиране.
Как работи Google Ad Grants?
Google Ad Grants ви предоставя субсидия, която можете да използвате специално за Google Ads. Безвъзмездната помощ ви позволява да представяте текстови реклами в резултатите от търсенето с Google, въпреки че те ще се показват под всички други платени реклами. Обикновено трябва да предоставите на Google бюджет и да платите за рекламни разположения.
Безвъзмездните средства ви дават определен бюджет за това. Това поставя вашето съобщение близо до горната част на страниците с резултати от търсенето за заявки, към които сте избрали да се насочите. Всяка рекламна кампания, която провеждате трябва да има цели. Целите се свързват с типа работа, която вършите, и насърчават определен тип действия от потребителите.
Примери за цели включват:
- Цели за продажби на уебсайтове или дарения.
- Цели за регистрация или набиране на доброволци.
- Цели на посещения или посещения на вашата организация или нейния уебсайт.
Сега, след като сте кандидатствали за акаунт в Ad Grants, можете да получите достъп до Google Ads тук.
Продължете и създайте нова кампания! Кампанията по подразбиране трябва да използва интелигентни кампании, които не изискват специфичен опит или поддръжка.
Изберете типа кампания, която искате да проведете и преминете през стъпките, като попълните информация за вашата организация и цели.
Следващата стъпка, насочването по местоположение, е жизненоважна за най-доброто използване на рекламите. Вашите реклами ще бъдат насочени към аудитории в конкретно географско местоположение, така че въведете зоните на обслужване.
Сега трябва да изберете теми за ключови думи. Това е начинът, по който Google определя на кои потребители, извършвайки какви търсения, да показва реклами. Уверете се, че насочвате ключови думи, подходящи за вашата организация, вашата работа и хората, които обслужвате. Добавете толкова, колкото се сетите, включително синоними.
Време е да напишете вашите реклами! Текстовите реклами на Google включват заглавие, връзка към вашия уебсайт и след това рекламен текст.
Как да извлечете максимума от Google Ad Grants?
За да направите разлика в целите си, трябва да се възползвате максимално от рекламните възможности. Вашите реклами трябва да се захранват от проучване на вашата аудитория и основите на дигиталния маркетинг.
Ето няколко точки, които трябва да имате предвид:
- Трябва да извършите проучване на ключови думи, за да разберете най-добре как вашите целеви аудитории (независимо дали са донори или хора, търсещи помощ) търсят информация.
- Вашите рекламни заглавия и текстове трябва да са ефективни и да са свързани директно с действията, които искате потребителите да предприемат.
- Помислете за други фактори, които влияят върху ефективността на рекламите, като изживяването на потребителите, след като кликнат върху рекламата и попаднат на вашия уебсайт.
- Тествайте различни заглавия, рекламни текстове и типове кампании. Следвайте резултатите и анализирайте кое работи най-добре за вашата дейност
Финални думи…
С помощта на Google Ad Grants можете да поставите организацията си с нестопанска цел пред нови аудитории.
С правилната кампания и ефективни реклами можете да привлечете нови дарения, да привлечете нови доброволци и да увеличите броя на хората, които използват вашите услуги.
Това ще отнеме малко опити и грешки и ще изисква инвестиция на време, но Google Ad Grants може да си струва, ако вложите проучване и време в него.