Много благотворителни и нестопански организации с ограничени бюджети не обмислят дигитален маркетинг за своята дейност. Отнема много време и пари и може да сметнете усилията си за „твърде локални“, за да проучите възможностите.

Но местните нестопански организации, както и местните фирми, могат да се възползват значително от PPC рекламни кампании и SEO оптимизация. Google предлага безвъзмездни средства на определени организации, които отговарят на условията да се грижат за бюджета си адекватно. Той също така предоставя полезни видеоклипове с уроци за целия процес. Това е Google Ad Grants. 

Какво е Google Ad Grants?

Google Ad Grants е програма, в която Google предлага на отговарящи на условията благотворителни организации и организации с нестопанска цел месечен безвъзмезден бюджет за провеждане на рекламни кампании. След това можете да пускате реклами, за да помогнете за повишаване на осведомеността, набиране на средства и привличане на доброволци към вашата организация.

С Google Ad Grants можете да разпространите съобщението си в платените рекламни секции на резултатите от търсачката, без това да повлияе на бюджета ви. Това е важно, тъй като платените реклами обикновено се показват първи в резултатите от търсенето и в резултатите от Google Maps. Пускането на реклами може да бъде жизненоважно не само за информираност, но и за набиране на средства и трафик.

Как да получа грант от Google Ads?

Програмата Google Ad Grants има специфични изисквания за допустимост и може да отнеме известно време, за да получите одобрение.

Първо, трябва да кандидатствате в програмата Google за организации с нестопанска цел и да поискате акаунт. Ето какво трябва да знаете, преди да започнете:

  • Вашата организация трябва да бъде регистрирана като благотворителна в една от допустимите страни. Може да се наложи да се регистрирате в една от онлайн услугите, използвани от Google, Percent или TechSoup. Ако все още не сте регистрирани, ще ви бъде дадена възможност да се регистрирате, когато започнете да кандидатствате за програмата.
  • Вашата организация не отговаря на условията, ако е държавна организация, болница или здравна организация или училище.
  • Поискайте акаунт, отговорете на въпросите и изчакайте вашия имейл за потвърждение. Ще трябва да предоставите информация като име на организацията, адрес, идентификационен номер на организация с нестопанска цел, уебсайт и основен имейл адрес.
  • След като организацията ви бъде потвърдена, ще получите известие по имейл. След това можете да активирате Google Ad Grants чрез вашия акаунт в Google за организации с нестопанска цел.
  • Сега екипът на Google Ad Grants трябва да одобри заявката ви. Изчакайте имейл. След като получите покана за акаунт в Google Ad Grants, трябва да попълните формуляр за допустимост (знам, че има толкова много стъпки и приложения!)
  • Ще има още едно изчакване от няколко работни дни.
  • Ще получите имейл, когато акаунтът ви е готов с подкана за активиране.

person using macbook pro on black table

Как работи Google Ad Grants?

Google Ad Grants ви предоставя субсидия, която можете да използвате специално за Google Ads. Безвъзмездната помощ ви позволява да представяте текстови реклами в резултатите от търсенето с Google, въпреки че те ще се показват под всички други платени реклами. Обикновено трябва да предоставите на Google бюджет и да платите за рекламни разположения.

Безвъзмездните средства ви дават определен бюджет за това. Това поставя вашето съобщение близо до горната част на страниците с резултати от търсенето за заявки, към които сте избрали да се насочите. Всяка рекламна кампания, която провеждате трябва да има цели. Целите се свързват с типа работа, която вършите, и насърчават определен тип действия от потребителите.

Примери за цели включват:

  • Цели за продажби на уебсайтове или дарения.
  • Цели за регистрация или набиране на доброволци.
  • Цели на посещения или посещения на вашата организация или нейния уебсайт.

Сега, след като сте кандидатствали за акаунт в Ad Grants, можете да получите достъп до Google Ads тук.

Продължете и създайте нова кампания! Кампанията по подразбиране трябва да използва интелигентни кампании, които не изискват специфичен опит или поддръжка.

Изберете типа кампания, която искате да проведете и преминете през стъпките, като попълните информация за вашата организация и цели.

Следващата стъпка, насочването по местоположение, е жизненоважна за най-доброто използване на рекламите. Вашите реклами ще бъдат насочени към аудитории в конкретно географско местоположение, така че въведете зоните на обслужване.

Сега трябва да изберете теми за ключови думи. Това е начинът, по който Google определя на кои потребители, извършвайки какви търсения, да показва реклами. Уверете се, че насочвате ключови думи, подходящи за вашата организация, вашата работа и хората, които обслужвате. Добавете толкова, колкото се сетите, включително синоними.

Време е да напишете вашите реклами! Текстовите реклами на Google включват заглавие, връзка към вашия уебсайт и след това рекламен текст.

Как да извлечете максимума от Google Ad Grants?

За да направите разлика в целите си, трябва да се възползвате максимално от рекламните възможности. Вашите реклами трябва да се захранват от проучване на вашата аудитория и основите на дигиталния маркетинг.

Ето няколко точки, които трябва да имате предвид:

  • Трябва да извършите проучване на ключови думи, за да разберете най-добре как вашите целеви аудитории (независимо дали са донори или хора, търсещи помощ) търсят информация.
  • Вашите рекламни заглавия и текстове трябва да са ефективни и да са свързани директно с действията, които искате потребителите да предприемат.
  • Помислете за други фактори, които влияят върху ефективността на рекламите, като изживяването на потребителите, след като кликнат върху рекламата и попаднат на вашия уебсайт.
  • Тествайте различни заглавия, рекламни текстове и типове кампании. Следвайте резултатите и анализирайте кое работи най-добре за вашата дейност

Финални думи…

С помощта на Google Ad Grants можете да поставите организацията си с нестопанска цел пред нови аудитории.

С правилната кампания и ефективни реклами можете да привлечете нови дарения, да привлечете нови доброволци и да увеличите броя на хората, които използват вашите услуги.

Това ще отнеме малко опити и грешки и ще изисква инвестиция на време, но Google Ad Grants може да си струва, ако вложите проучване и време в него.

About the Author: Аптраил Халил

11d950e97812372bff82f112c06640b8?s=72&d=mm&r=g

Leave A Comment

Големи брандове, които ни се довериха

PR Transparent
Sevastopol dolphin
Soccer Court Logo Template
PrognoziraiMe logo white
sportmax logo 600 600 e1652873788468
novo logo

Ще се радваме да помогнем.

Свържи се с нас и нека заедно започнем дигиталната трансформация на твоя бизнес.